close

If one day you want to run away Don’t be afraid to call me.

假如有一天你想逃跑  別怕打電話給我

I don’t promise to ask you to stop But can run with you.

我不能叫你停留在那 但我能陪你一起跑

If one day you don’t want to listen to anyone Call me

假如有一天你不想在聽到任何人說的話 打電話給我

l promise to be there for yon.

我保證會在你身邊

And I promise to be there for you.

並且保持沉默

But if one day you call

 但是如果有一天你打電話給我

And there is no answer

而我卻沒有接 請快來見我

 Perhaps I need you.

 因為我可能需要你

arrow
arrow
    全站熱搜

    joycer3030 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()